0516-432090Alle Wijtzesweg 53a, 8426 CT Appelschaderiemsloot@comprix.nl

Dinsdag is groep 2 op pad geweest langs 2 boerderijen. Bij de vader van Yoeri namen we een kijkje op het land waar de aardappels werden gerooid. De kinderen mochten zelf aardappelen zoeken op het land. De zakken werden volgestopt en sommige kinderen stopten ze zelfs bij de laarzen in! Na een gezellige lunch hebben we gezien in welk bassin de aardappelen worden gewassen. Daarna reden we door naar de opslagplaats van de aardappelen. Vervolgens gingen we door naar de ouders van Jurre. Zij verbouwen geen aardappelen, maar hebben ontzettend veel kalfjes. Heel leuk om te zien. We keken nog even bij de paarden en we konden veel vragen stellen. Tenslotte gingen we weer terug naar school. Dit was een leuke en leerzame dag!

(Login om alle fotos te bekijken)

Geplaatst op: 13 Oktober 2021