0516-432090Alle Wijtzesweg 53a, 8426 CT Appelschaderiemsloot@comprix.nl

Wat een fantastische dag was het vandaag!

Vanmorgen zaten we nog wel even in spanning of Sinterklaas wel kon landen met zijn luchtballon op het schoolplein met al die sneeuw. Maar al wie er kwam …geen Sint. Juf Yda kwam in paniek het plein op fietsen omdat ze Sint in zijn luchtballon over haar huis had zien vliegen. Hij was geland in een weiland richting Ravenswoud. Gelukkig zag de vader van Dieke het gebeuren en hij bracht Sint en zijn Pieten samen met alle cadeautjes snel met de trekker en de kar naar school toe. Daar konden we Sint verwelkomen op het schoolplein.

Daarna is Sint in groep 1 t/m 4 geweest om het met die kinderen te vieren en in groep 5 t/m 8 hebben de kinderen genoten van alle surprises en cadeautjes die de kinderen gemaakt hadden. Wat zag dat er ook weer geweldig  uit!

Hierbij een impressie van de aankomst. In de diverse groepen zullen nog meerdere foto's van het feest in de klas getoond worden.

We willen hierbij natuurlijk ook heel graag alle hulpouders bedanken voor hun bijdrage! Fijn al die hulp die is aangeboden. Dat waarderen we erg.

Iedereen nog een fijne pakjesavond gewenst!

(Login om alle fotos te bekijken)

Geplaatst op: 05 December 2023