0516-432090Alle Wijtzesweg 53a, 8426 CT Appelschaderiemsloot@comprix.nl

Hier vindt u enkele formulieren, die voor u en voor ons belangrijk zijn. Zou u deze in willen vullen, wanneer dit nodig is, ten behoeve van onze administratie?

Wanneer u uw kind wilt aanmelden voor onze school gebruikt u eerst het aanmeldformulier. Zie hieronder het formulier definitief-procedure-aanmeldformulier. Vervolgens kunt u een gesprek met de directeur aanvragen voor een kennismakingsgesprek. De directeur zal u dan vertellen over de school, een rondleiding geven en u kunt natuurlijk vragen stellen. Wanneer u besluit om uw zoon/dochter in te schrijven op De Riemsloot, dan kunt u gebruik maken van het inschrijfformulieren hieronder ( inschrijfformulier-Comprix-digitaal en Privacy voorkeuren AVG), of u kunt een papieren versie meekrijgen van de directeur.